WEB 2.0, conceptul ce inglobeaza cea mai recenta generatie de pagini de internet in care utilizatorii contribuie cu propriile texte, imagini si continut video, isi spulbera unul dintre mituri, arata un studiu Hitwise, o companie de masurare a audientei online. potrivit lui Bill Tencer, analist in cadrul Hitwise, citat de Reuters, doar 0,16% dintre cei care acceseaza site-ul de filmulete video genereaza continut pentru ceilalti utilizatori.
majoritatea vizitatorilor de pe internet sunt o copie fidela a a generatiilor de legume televizuale care mai degraba prefera sa priveasca decat sa creeze.
enciclopedia participativa online Wikipedia face cnota discordanta, arata analiza Hitwise: 4,6 % dintre vizitele interprinse pe oaginile acestui site sunt facute pentru a adauga continut. in ciuda unei i,plicari timide a utilizatorilor, numarul accesarilor de platforme web 2.0 a cunoscut un boom de peste 668% in ultimi doi ani, indica Tencer. alaturi de Wikipedia, alte destinatii web 2.0 de referinta sunt platforma de interactiune sociala MySpace, detinuta de News Corp, si site-ul interactiv de fotografie Photobucket.
May 7, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment