Dupa 52 de ani, pozitia exclusiva a Coca-Cola in restaurante ar putea lua sfarsit. Aceasta este urmarea deciziei lantului de fast-food de a accepta si produse Pepsi la vanzare.
Compania McDonald’s este pe cale sa extinda la nivel national un proiect-pilot prin care sa distribuie in reastaurantele sale bauturi racoritoare produse atat de partenerul traditional cat si de rivalul Pepsi, potrivit “Chicago Sunday Times”.
Anul trecut, McDonald’s a decis sa incalce conventia potrivit careia fiecare retea de fast-food vindea doar bauturile racoritoare de la una din companiile producatoare. Proiectul demarat in 2006 in orasele texane Bryan si College Station si in Kansas va fi extins la nivel national in aceasta vara.
McDonald’s evita un razboi al sucurilor pe baza de cola, distribuind in restaurante doar bauturi racoritoare precum Mountain Dew, Gatorade Propel Fitness Water si Lipton Tea, produse ambalate de compania Pepsi.Co.
The Coca-Cola Company controleaza 42,8 % din vanzarile de sucuri in SUA, urmata de Pepsi Co cu 31,2% si de Cadbury Schwepps cu 14, 9% potrivit publicatiei Beverage Digest.
Oficialii lantului de resdtaurante de la noi nu fac comentarii cu privire la posibilitatea ca strategia din SUA sa fie aplicata si la noi.
Deci…gata cu traditionalismele! Daca Mos Craciun a putut fi albastru de ce nu ar putea si McDonald’s-ul fi invadat de Pepsi?
Mar 15, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment