Toata lumea a auzit de apa Evian, dar sunt putini cei care o cumpara. am gandit ca totul sta in promovare si am aflat ca in vara anului 2000, Evian a lansat cel mai mare poster si cea mai ampla campanie de presa, facuta vreodata in categoria apelor imbuteliate. imaginea era a unei femei a carui par fusese inlocuit cu coroana unui copac si intre crengi se afla un cuib si o pasare.
"It's not what you put on
it's what you put in"
...suna sloganul de atunci.Cuvintele "Ultimate Purity", asezate strategic la final, sustine ideea calitatii superioare a brandului. Mai tarziu, Evian a sustinut formatul Action printr-o campanie de publicitate care prezenta modele cu gauri in haine. Sloganul era: "For those who prefer holes".
In 1997, Evian a cunoscut un succes enorm cu "Pure Style" prin introducerea unui pachet promotional. aparand in mai mult de 32 de milioane de sticle, promotia a oferit pietei tricouri, genti etc. si a avut un succes atat de mare incat a fost reluata si in urmatorii doi ani.
consumatorii percep apa Evian ca fiind cea mai naturala si mai sanatoasa alternativa a bauturilor traditionale. Evian este cea mai bine vanduta apa imbuteliata si a fost cea care a ajutat la crearea pietei de apa imbuteliata in anii '80 devenind lider incontestabil in ciuda brandurilor competitive.
Numele produsului provine de cuvantul celtic evna care inseamna apa. Apa Evian provine din ploaia si zapada care cad pe varfurile Chablais, la nord de Alpii Francezi. bautura este pura si bine echilibrata in calciu si sulfati si este recomdata pentru dietele fara sare si femeilor insarcinate.
P.S. nu e promovare de produs...oricum noi, studentii, nu ne permitem sa cumparam Evian...
No comments:
Post a Comment