Mar 27, 2007

vedetele se spala, noi ne potolim setea...

Sambata seara. O sambata ca oricare alta sambata...cu drumul arhicunoscut catre Biblos...pardon! El Divino! Fie-mi cu iertare greseala! dupa vreo trei ore de pregatiri asta incluzand: indreptarea parului cu placa, potrivirea accesoriilor, turnat un kil de fond pe fata (nu neaparat in ordinea asta) si alte chestii d-ale fetelor :), m-am indreptat indreptat spre club avand in dotare ( nu sunt de la Politie) arma mea secreta: carnetul de student. asta ar fi trebuit sa ma ma scurtesca de plata biletului de intrare. pacat ca prvirile iscoditoare ale bodyguarzilor m-au facut sa scot din buzunar jumatate din suma pe care o aveam la mine. gata! s-a dus coctailul meu din seara asta! m-am indreptat cu pasi lenti spre bar, nu de altceva dar aveam nevoie de timp pentru a-mi putea face inventarul...suc nu beau ca imi face sete, nu sunt o adepta a berii, si ideea cumpararii altei bauturi am cam lasat-o la intrare. inventariez totul dintr-o privire si cer o apa plata...fara lamaie ca si aia costa bani. din curiozitate privesc eticheta si imi apare un nume foarte cunoscut: EVIAN. imi aduc aminte intr-un tarziu ca asta este apa cu care se spala vedetele de la Hollywood. ele se spala, eu o beau! :)


Toata lumea a auzit de apa Evian, dar sunt putini cei care o cumpara. am gandit ca totul sta in promovare si am aflat ca in vara anului 2000, Evian a lansat cel mai mare poster si cea mai ampla campanie de presa, facuta vreodata in categoria apelor imbuteliate. imaginea era a unei femei a carui par fusese inlocuit cu coroana unui copac si intre crengi se afla un cuib si o pasare.
"It's not what you put on
it's what you put in"
...suna sloganul de atunci.
Cuvintele "Ultimate Purity", asezate strategic la final, sustine ideea calitatii superioare a brandului. Mai tarziu, Evian a sustinut formatul Action printr-o campanie de publicitate care prezenta modele cu gauri in haine. Sloganul era: "For those who prefer holes".
In 1997, Evian a cunoscut un succes enorm cu "Pure Style" prin introducerea unui pachet promotional. aparand in mai mult de 32 de milioane de sticle, promotia a oferit pietei tricouri, genti etc. si a avut un succes atat de mare incat a fost reluata si in urmatorii doi ani.
consumatorii percep apa Evian ca fiind cea mai naturala si mai sanatoasa alternativa a bauturilor traditionale. Evian este cea mai bine vanduta apa imbuteliata si a fost cea care a ajutat la crearea pietei de apa imbuteliata in anii '80 devenind lider incontestabil in ciuda brandurilor competitive.
Numele produsului provine de cuvantul celtic evna care inseamna apa. Apa Evian provine din ploaia si zapada care cad pe varfurile Chablais, la nord de Alpii Francezi. bautura este pura si bine echilibrata in calciu si sulfati si este recomdata pentru dietele fara sare si femeilor insarcinate.


P.S. nu e promovare de produs...oricum noi, studentii, nu ne permitem sa cumparam Evian...

No comments: